Answers

The Brainliest Answer!
2014-06-26T09:31:06+05:30
It can be written as :-
log_{8}  \sqrt{8} = log_{8} 8^{\frac{1}{2} }
= \frac{1}{2} log_{8}8
= \frac{1}{2} .
Hence, found !
3 5 3
  • Brainly User
2014-06-26T11:36:44+05:30
log√8/log8
[.·. √8= (8)^1/2 ]

=log (8)^1/2÷log (8)
[.·. 8= (2)^3 ]

=log (2)^3/2÷log (2)^3
(According, to log rule, the power comes down)
=3/2log(2)÷3log2
[log (2) gets cancelled]
=3/2÷3
=3/2×1/3
[3 gets cancelled]
Hence, answer is 1/2
log√8/log8=1/2
0