Answers

The Brainliest Answer!
2014-06-29T17:21:09+05:30
Sahara desert-Africa
Gobi desert-Asia
Patagonian desert-South America
Great basin desert-North America
Great Victoria desert-Australia
2 5 2
2014-06-29T17:23:04+05:30
Antarctic Desert-Antarctica
Great Basin Desert-United States
Sahara desert-North Africa
Asia's Gobi desert-northwestern China and southern Mongolia.
Great Victoria Desert-Australia

0