Answers

The Brainliest Answer!
2014-07-11T19:20:49+05:30
1. Helen Keller
2. Dianne
3. Delsia
4. Josephine Namiriru
5. Malini Bhandari
6. Sudha Chandran
7. Marla Runyan
8. Tanni Grey-Thompson
9. Aimee Mullins
10. Patty Duke
2 5 2
  • Brainly User
2014-07-12T11:39:30+05:30
Helen keller
Malini Bhandari
sarojini naidu
kiren bedi
florence nightingle
 Marla Runyan
 mother teresa
kalpana chawla
saina nehwal
Sudha Chandran

i have written ten
hope you like it and will help you too sravyasri99


0