Answers

The Brainliest Answer!
2016-01-23T20:40:16+05:30
1 Jawaharlal Nehru
2 Lal Bahadur Shastri
3 Gulzarilal Nanda
4 Indira Gandhi
5 Morarji Desai
6 Charan Singh
7 Rajiv Gandhi
8 V. P. Singh
9 Chandra Shekhar
10 P. V. Narasimha Rao
11 Atal Bihari Vajpayee
12 H. D. Deve Gowda
13 I. K. Gujral
14 Manmohan Singh
15 Narendra Modi
3 5 3
2016-01-23T20:42:27+05:30
All minister of indi till now are:
nehru  
gulzarilal nanda  
lal bahadur shastri   
indira gandhi 
morarji desai  
charan singh
indira gandhi
rajiv gandhi
V.P singh
chandra sekar
narashimha rao
atal bihari vajpayee
deve gowda
gujral
vajpayee
manmohon singh
narendra modi



1 5 1