Answers

The Brainliest Answer!
2016-02-04T21:04:59+05:30
No.   Element    -    Symbol 
  1.      Hydrogen  -     H
  2.      Helium       -    He
  3.      Lithium       -    Li
  4.      Beryllium     -   Be
  5.      Boron         -   B
  6.      Carbon       -    C
  7.      Nitrogen      -   N
   8.     Oxygen      -    O
  9.      Fluorine      -     F
  10.    Neon          -    Ne
   11.   Sodium       -    Na 
  12.    Magnesium -   Mg
   13.   Aluminium   -   Al
  14.    Silicon         -  Si
   15.   Phosphorus -  P
   16.   Sulphur        -  S
   17.   Chlorine       -  Cl
  18.    Argon           -   Ar 
   19.   Potassium   -   K
    20.  Calcium       -   Ca 
    21.  Scandium    -   Sc
    22.  Titanium      -   Ti 
    23.  Vanadium    -  Ve 
     24. Chromium   -   Cr
    25.  Manganese -  Mn
    26.  Iron               -  Fe
    27.  Cobalt           -  Co
    28.  Nickel           -   Ni
     29. Copper         -    Cu
    30.  Zinc              -  Zn 
3 5 3
2016-02-04T21:25:05+05:30
Hydrogen H
Helium He
Lithium Li
Beryllium Be
Boron B
Carbon C
Nitrogen N
Oxygen O
Fluorine F
Neon Ne
Sodium Na
Magnesium Mg
Aluminum Al
Silicon Si
Phosphorus P
Sulpur S
Chlorine Cl
Argon Ar
Potassium K
Calcium Ca
Scandium Sc
Titanium Ti
Vanadium V
Chromium Cr
Manganese Mn
Iron Fe
Cobalt Co
Nickel Ni
Copper Cu
Zinc Zn
0