Answers

The Brainliest Answer!
2016-03-09T19:39:20+05:30


Kujoyī, kujoyī, kujo
Parandayi, šikasta bole
rūyi dastonat, ki bore
fitodu murd - man budam

Kujoyī, kujoyī, kujo
Sitorayi past šulavore
az osmonat, ki bore
fitodu murd - man budamOmadi, omadi, omadi der vale
hanūzam der nest
Omadi, omadi, omadi der vale
dil az tu ser nest.

Dar xotiram hastu či monda-ye
xotiru tir rūšane dar yodi man nestu, nest

Chorus-2

Nabudi, nabudi, nabudi
vu dilam xušīro nadid
Nabudi, nabudi, nabudi
vu aʼlam guli išqam bičid

Parandaham bar dasti sarmo
zeri bo mixonad joye bideh to abad
Dubora suroǧam biyo

Kujoyī, kujoyī, kujo
Parandayi, šikasta bole
rūyi dastonat, ki bore
fitodu murd - man budam

Kujoyī, kujoyī, kujo
Sitorayi past šulavore
az osmonat, ki bore
fitodu murd - man budam.



hope this helps u.









2 5 2
2016-03-09T21:36:36+05:30


Kujoyī, kujoyī lyrics:

~~~~ Chorus-1 ~~~~
Kujoyī, kujoyī, kujo ...
Parandayi, šikasta bole
rūyi dastonat, ki bore
fitodu murd - man budam
~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~ Chorus-2 ~~~~~
Kujoyī, kujoyī, kujo ...
Sitorayi past šulavore
az osmonat, ki bore
fitodu murd - man budam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omadi, omadi, omadi der vale
hanūzam der nest
Omadi, omadi, omadi der vale
dil az tu ser nest.

Dar xotiram hastu či monda-ye
xotiru tir rūšane dar yodi man nestu, nest

Chorus-2

Nabudi, nabudi, nabudi
vu dilam xušīro nadid
Nabudi, nabudi, nabudi
vu aʼlam guli išqam bičid

Parandaham bar dasti sarmo
zeri bo mixonad joye bideh to abad
Dubora suroǧam biyo...
2 5 2
hope this helps.....plz mrk dis brainliest