Answers

The Brainliest Answer!
2016-03-27T13:15:47+05:30
Radius of tank = 15cm
volume of a hemisphere = 2/3πr³
                                       = 2/3×22/7×15×15×15
                                       =7071.428 cu.cm
1 5 1
mark my answer as brainliest plzz
thanx
Thanks dude
welcome
2016-03-27T13:16:00+05:30
Use the formul 4/3pi*radius*radius*radius
2/3*22/7*15*15*15
=7071.42 cubic cm
=7.07 litres
0