Answers

2016-05-04T14:11:07+05:30


किम्                 के                        कानि


किम्                 के                        कानि


केन                काभ्याम्                   कैः


कस्मै              काभ्याम्                केभ्यः


कस्मात्          काभ्याम्                 केभ्यः


कस्य               कयोः                   केषाम्


कस्मिन्           कयोः                     केषु

4 4 4
Hope it helps...
Pls mark as brainliest...
it helped me a lot...thanks a ton
THANK U
The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2016-05-04T20:31:04+05:30
किम् के कानि किम् के कानि केन काभ्याम् केभ्य: कस्मै: काभ्याम् केभ्य: कस्मात काभ्याम् केभ्य: कस्यै: कयो: केषाम् कसिमन कयो: केषु
3 4 3
Hey y did u marked my as brainliest instead of d other one
R u making fun of my answer ???
No problem
Both were same
hmmm..