Answers

The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2016-05-05T16:12:50+05:30
Mama nama ___________
aham _________ kakshaha pathami
mama vidyalayaha namaha ___________
mama pita namaha ___________
mama mata nama _____________
mama bhagini/bhrata nama/namaha _________
aham gruhe vasati
mama janmadinaha ___________ asti.
mama priyaha mitraaha _________ asti
aham saha pathinaha snehen pathami.
1 5 1
2016-05-05T16:22:06+05:30
Mm naam xxx asti .
mm pita nama xxx (if ram den ramah)
mm mata nama xxx
mm bhagini(sister)/bhrata(brother) naama xxx asti 
ahm xxx  kakshaaha pataami
ahem xxx varshasya asti.
mm janmasthalah xxx asti.
ahm saha patinaha snehen pataami.
1 5 1