Answers

2014-10-19T15:50:07+05:30


1. CHERRY BLOSSOM

2. SONGKRAN

3. NADAAM FESTIVAL

4. MUD FESTIVAL

5. DIWALI

6. ICE FESTIVAL

7. THAIPUSAM

8. KITE FESTIVAL

9. LATERN FESTIVAL

10. HOLI

11. FULL MOON PARTY

1 5 1
The Brainliest Answer!
2014-10-19T15:57:49+05:30
1.Full moon party
2.Songkran
3.Mud Festival
4.Thaipusam
5.Kite Festival
6.Holi
7.Naadam Festival
8.Lantern Festival
9.Cherry Blossom
10.Ice Festival
11.Diwali
1 5 1