Answers

2014-10-27T18:38:21+05:30
(1-i)x+(1+i)y=1-3i
(x+y)-(x-y)i=1-3i
so...................
x+y=1.............................1
x-y=3.....................................2
adding both eq
2x=4
x=2
so
y=-1
1 3 1
The Brainliest Answer!
2014-10-27T20:54:50+05:30
(1-i)x + (1+ i)y = 1 - 3i
x - ix + y + iy = 1 - 3i
(x+y)  - (x - y)i = 1 - 3i

comparing both sides we get a+b = 1 and a-b = 3 
a+b + a-b = 4
a = 2
b = -1
1 5 1