Answers

2014-12-05T22:16:00+05:30
Tan 80 = cot 10 cot10 tan10 = 1 Tan 60 = (√3) Tan 10 tan 60 tan 80 = 1 × (√3) = √3 Cos(58-a) = sin{90-(58-a)} = sin(32+a) sin(32+α)+tan10 tan60 tan80-cos(58-α) =sin (32+a)+(√3)-sin(32+a). = (√3)
0
The Brainliest Answer!
2014-12-06T19:41:39+05:30
   sin(32+α) + tan10.tan60.tan80 - cos(58-α)
= sin(32+α) + tan(90-80).tan60.tan80 - cos(90-(32+α))
= sin(32+α) + cot80.tan60.tan80 - sin(32+α)
=tan60=√3
1 5 1