Answers

The Brainliest Answer!
2014-12-17T15:52:01+05:30
6x³+25x²+24x
x(6x² + 25x + 24)
x(6x² + 9x + 16x + 24)
x[3x(2x+3) + 8(2x + 3)]
(x)(2x+3)(3x+8)
2 5 2
2014-12-17T18:36:14+05:30
6x^3 + 25x^2 +24x= x[6x^2 +25x+24]
                             =x[6x^2 +16x+9x+24]
                              =x[2x(3x+8)+3(3x+8)]
                               =x[(2x+3)(3x+8)]
        x=0, x =-3/2 or x=-8/3
   
1 5 1