Answers

  • Brainly User
2014-12-17T19:56:09+05:30
1 Swami vivekananda, 2 raja ram mohan Roy, 3 sayyid Ahmed khan, 4 Henry derozio, 5 EV ramaswamy naicker, 6 jyotirao phule
0
The Brainliest Answer!
2014-12-17T19:57:01+05:30
1. swami vivekanand
2. swami dayanand saraswati
3. ishwar chandra vidyasagar
4. d.r. b.r. ambedkar
5. jawahar lal nehru
6. mother teresa

2 4 2
jyotiba phlue,mother teresa,swami vivekanand,dr.B.R ambedkar,jawahar lal nehru
thank you