Answers

2014-12-21T20:18:49+05:30

Apple- Malus domestica, Banana- Musa acuminata, Cherry- Prunus avium, Guava- Psidium guajava, Kiwi fruit- Actinidia deliciosa, Litchi- litchi chinenis, Mango- mangifera indica, Orange- Citrus cinensis, Papaya- Carica papaya, Peach- Prunus persica, Pear- Pyrus communis, Plum- Prunus domestica, Pomegranate- Punica granatum, Strawberry- Fragaria ananassa, Blackberry- Rubus fruticosus, Black currant- Ribes nigrum, Cranberries-Vaccinium oxycoccos, Watermelon-Citrullus lanatus
1 5 1
The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2014-12-22T10:57:03+05:30
mark as best 

1  grape - vitis
2 guava - psidium guajava
3 papaya- carica papaya
4 apple- malus domestica
5 black berry - rubus fruticosus
6 banana - musa  acuminata
7 apricot - prunus armeniaca
8 blue berry - vaccinium cyanococcus
9 egg plant - solanum melongena
10 cherry - prunus avium
11 homey dew - cucumis  melo
12 lemon - cirtus limon
13 mulberry- morus
14 mango - magnifera indica
15 plum - prunus  domestica
16 pear - pyrus communis
17 watermelon - citrullus lanatus
18 starfruit - averrhoa carambola
19 straw berry - fragaria ananarra
20 fig- ficus carica
21 apricot - prunus armenica


1 5 1
please mark as best............................................................................................
thank u very much
its ok