Answers

The Brainliest Answer!
2015-04-07T13:01:47+05:30
Domain = Eukarya, Kingdom = Animalia, Sub kingdom = Eumetazoa, Phylum = Chordata, Subphylum = vertebrata, Class = Mammalia, Subclass =Theria, Order=Carnivoria, Suborder =Caniforia, Family=Canidae, Subfamily=Caninae, Tribe=Canini, Genus =Canis , Species =C. Lupus , Subspecies=C. I. familiaris

3 5 3
2015-04-07T14:06:41+05:30
Kingdom:     animalia
phylum :      chordata
class    :      mammalia
order    :       carnivora
family   :       canidae
Genus  :       canis
Species:       lupus
subspecies:   familiaris
0