Answers

The Brainliest Answer!
2015-06-23T11:22:16+05:30
= X * 8 - y * 8
= 8x - 8y

It is the answer...... :)
14 3 14
click on the yellow button beside my answer plzzzzz
click on the yellow button beside my answer plzzzzzzzzzzzzzsssssss
Congo
:D
hmmmmmm
2015-06-23T11:27:10+05:30
X^8-y^8=
=(x^4)^2-(y^4)^2
=(x^4-y^4)(x^4+y^4)
={(x^2)^2-(y^2)^2}(x^4+y^4)
=(x^2-y2)(x^2+y^2)(x^4+y^4)
=> ...................(x+y)(x-y)(x^2+y^2)(x^4+y^4)
yipeeeeeeeeeeee

2 3 2