Answers

2015-06-29T17:18:22+05:30
V-u=40km     =[(401000) / ( 6060)]m/s   
 =11.1m/st=10min  = 1060sec  =600secacceleration=[v-u] / t                         
={[11.1] / 600}m/s2
                       
 =0.0185m/s2   
0
how
plz explain the steps also
v+ u=at
i got the answer
NOT INCORRECT
The Brainliest Answer!
2015-06-29T21:56:53+05:30
40 km/h=40*5/18 m/s
t=10 min = 10*60 sec
a= \frac{v-u}{t}
a= \frac{40*5}{*18*10*60}
=1/54 m/s2
1 5 1