Answers

The Brainliest Answer!
2015-07-05T22:55:50+05:30
1)log 16 - log 2   =  log (16/2)   =  log 8    Here N = 8

2) 3 log 4  = log 4³  = log 64    Here N = 64

3) 2 log 3 - 3 log 2  =  log 3² - log 2³ = log 9 - log 8  = log (9/8) ..Here N = 9/8

4) log 243 + log 1 = log (243*1) = log 243    Here N = 243

5) log 10 + 2 log 3 - log 2  = log 10 + log 3² - log 2  
 = log 10 + log 9 - log 2  =  log (10*9) - log 2   = log 90 - log 2  = log (90/2) = log 45....Here N = 45
1 5 1
2015-07-05T22:57:13+05:30
1)log 16 - log 2   =  log (16/2)   =  log 8    Here N = 8

2) 3 log 4  = log 4³  = log 64    Here N = 64

3) 2 log 3 - 3 log 2  =  log 3² - log 2³ = log 9 - log 8  = log (9/8) ..Here N = 9/8

4) log 243 + log 1 = log (243*1) = log 243    Here N = 243

5) log 10 + 2 log 3 - log 2  = log 10 + log 3² - log 2  
 = log 10 + log 9 - log 2  =  log (10*9) - log 2   = log 90 - log 2  = log (90/2) = log 45....Here N = 45
0