Answers

The Brainliest Answer!
2014-06-13T01:03:50+05:30
1) kathak
2) Kathakali (Kerala)
3) Bharathanatyam (Tamil Nadu)
4) Oddishi (Odisha)
5) Kuchipodi (Andra Pradesh)
6) Manipuri (Manipur)
i think it will help u :) :) :)  

3 5 3
2014-06-13T06:48:53+05:30
Bharatnatyam-->Tamil nadu
chhau----> jharkhand
kathak----> uttar paredesh
kuchipudi--->Andhra Pardesh
Kathhakali------>kerla
manipuri----->manipur
Odissi ------>odisa

2 1 2