Answers

2014-07-10T20:20:21+05:30
1) Stephen Hawking
2]
Franklin Delano Roosevelt
3) Ralph Braun
4) John Hockenberry
5) Marlee Matlin
6) Helen Keller
7) Sudha Chandran


3 1 3
its wrong
Thomas elva edison who is partially deaf this us rashmi
The Brainliest Answer!
2014-07-10T20:40:44+05:30
1. Helen Keller
2. Dianne
3. Delsia
4. Josephine Namiriru
5. Malini Bhandari
6. Sudha Chandran
7. Marla Runyan
8. Tanni Grey-Thompson
9. Aimee Mullins
10. Patty Duke
4 2 4