Answers

The Brainliest Answer!
2016-03-06T17:15:39+05:30
Montagnes : 
1. Les Alpes
2. Le Jura

Fleuves :
1. La Seine
2. La Loire

Villes :
1. Paris
2. Lyon
1 5 1
2016-03-06T17:35:10+05:30
Montagnes :
1. la Mount Everest
2. la Mont Blanc
--------------------------------------------------------------------------------------------
deux fleuves :
1. la nile
2. la Yangtze
-------------------------------------------------------------------------------------------
villes :
1. la Tokyo
2. la Mexico
0