Answers

2016-03-07T18:39:32+05:30
KAB - kriyavisheshan
          ritivachak kriyavisheshan
          poolling
          ekvachan
         "    " (the given verb) ka visheshan

1 5 1
The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2016-03-14T00:32:39+05:30
Answer :
kab: kriya visheshan
         avyaya
         pulling
         kaal vachak kriya visheshan.

Cheers mate :)

regards
mark as brainyest
love me <3
2 5 2