Answers

The Brainliest Answer!
2016-03-09T07:15:17+05:30
Paharon se girtey jharne jaisi
Chand ki chandni may dhuli jaisi
Lehjey may kaei sur samaitey houaye
Aasman ki hoor ho jaisey
Wo zameen ki jo hai baasi

Magar uskey dukh koun janey
Wo to rehti hai kisi band kali jaisi
Kabhi jo uski aankhon ki
Tishnagi parh paao
Jaisey ho sadiyun ki piyasi
Lab-e-darya hai uska maskan
Phir bhi labon per har dam
Rehti hai aik piyas

Khud se bhi apney dard
Chupa leti hai
Hoonton pe muskan hai sajaye rehti
Per tanha jab bhi ho wo khud may
Takiye tamam shab wo hai bhigoti

Uske dard ka darmaan koi nahi
Uske dasht may nakhlistan koi nahi
Sawan ke barastey pani may
Janey kiyun hai wo jalti
Zaat may apni kainat hai wo
Dunya ke sagar may ho jaisey mooti
2 5 2
u add me on chat
what?
i dont know how to add
i messaged u before
congo ankit sony had marked ur answer as brainliest
2016-03-09T07:26:34+05:30
This is the one i was saying about


0
it is impossible to find out 30 poems sony
but ur teacher paid we must collect it
within a week time
ill try to find out atleast 3-5
kk thanq