Answers

The Brainliest Answer!
2016-03-26T10:13:35+05:30
Strength       -  'streŋθ
illustrate       -  
'ɪləstreɪt
distinction   -  (  
dɪ'stɪŋkʃən  )
slavery        -  (  /
ˈsleɪv(ə)ri/  )
historical   -    (  
/hɪ'stɒrɪkəl/  )
pumpkin    -  (  /ˈpʌm(p)kɪn/  )
shield         -(  /'ʃi:ld/  )
doubt         -  (  
/'daʊt/  )
oxford     -  (  
/'ɒksfəd/  )
theatre       - (  
/'θɪətə/  )
4 5 4
hope dis hlps.........^-^
Thanks a ton zesta you are true an Angel.. it helped me
wc :)
plz mrk dis brainliest......if u lik
2016-03-26T10:15:45+05:30
strength       --     'streŋθ
illustrate       --    'ɪləstreɪt
distinction   --      (  dɪ'stɪŋkʃən  )
slavery        --       (  /ˈsleɪv(ə)ri/  )
historical   --        (  /hɪ'stɒrɪkəl/  )
pumpkin    --        (  /ˈpʌm(p)kɪn/  )
shield         --        (  /'ʃi:ld/  )
doubt         --        (  /'daʊt/  )
oxford       --          (  /'ɒksfəd/  )
theatre       --       (  /'θɪətə/  )
1 5 1