Answers

The Brainliest Answer!
2016-05-05T11:51:31+05:30

Length -

10 millimeters (mm) = 1 centimeter (cm)

10 centimeters =  1 decimeter (dm)

100 centimeters = 1 meter (m) 

1000 meters = 1 kilometer (km)


Mass -

1000 milligrams (mg) = 1 gram (g)

1000 grams (g) = 1 kilogram (kg)

1000 kilograms (kg) = 1 tonne



1 5 1
2016-05-05T11:59:08+05:30
10m = 1cm
10cm = 1dm
10 dm = 1m
10m= 1 dam
10dam=1hm
10hm=1km
-----------------------------------
1mm = 10cm
100cm=1m
1000m = 1km
1 5 1