Answers

The Brainliest Answer!
2014-09-17T19:46:25+05:30
tenzin gyatso
                                                                                buddhism
nayanasamvara suvaddhana 

roman catholic 
                                                                                 Christianity
john Paul 2

dahwoodi bohras
                                                                                    islam
louis farrahkhan
3 5 3
i dnt know
:P
then theres no option to do so
thankyou so much
welcome
2014-09-17T20:13:13+05:30
Mary baker eddy
joseph smith
moses
martin luther
zoroaster
0