Answers

2014-10-06T20:37:25+05:30
cheetah=112-120 km/h , horse= 70 km/h , pronghorn= 88km/h , greyhound= 74km/h , lion= 80km/h
2 4 2
The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2014-10-06T20:42:32+05:30
Lion          50.00 mph
Rabbit      35.00 mph
Kangaroo 30.00 mph
Cat           30.00 mph
Pig           11.00 mph
 Giraffe     32.00 mph
Cheetah    70.00 mph
Elk             45.00 mph
Jackal        35.00 mph
Elephant    25.00 mph
Squirrel      12.00 mph 
Hyena         40.00 mph
Zebra          40.00 mph
2 5 2
plzzzzzzzzzzz mark as best plzzz
please mark as best!!!!!!!!!!!
thanks!!!!!