Answers

2014-10-28T21:35:26+05:30
Perimeter of triangle = a+ b+ c =171
                             = 5x-2+4x+5+3x=171
                             = 12x + 3 = 171
                             = 12x=168
                             = x=14
a=68,b=61,c=42
1 2 1
The Brainliest Answer!
2014-10-28T21:42:57+05:30
Perimeter of a triangle=a+b+c=171
5x-2+4x+5+3x=171
12x+3=171
12x=168
x=14
so 
a=5x-2=5.14-2=70-2=68
b=4x+5=4.14+5=56+5=61
c=3x=3.14=42
2 4 2