Answers

The Brainliest Answer!
2014-11-21T14:54:02+05:30
here are some sounds ------
1.bee-buzz
2.
bird-cheep, chir, chirp, peep, tweet
3.
cat-meow, mew, purr
4.chick-cheep
5.chickhen-buck buck, chick chick, cluck
6.
cow-moo
7.
cricket-chirrup
8.donkey-eeh aah, heehaw
9.
dove-coo
10.
duck-quack
11.
fish-blub, glub, glug, 
swish
12.frog-croak, ribit
13.goose-honk 
14.
horse-neigh, whinny
15.hummingbird-hum
17.kitten-mew
18.lion-growl, roa
19.r
mouse-eek, squeak
20.owl-who

2 5 2
2014-11-21T15:23:49+05:30
Dog-barking Cat-meow Bee-buzz Duck-quack Sheep-baa Camels-grunt Monkeys-chattre Calves-bleat Bats-screech Kangaroos-chortle Bears-moan chimpanzees-grunt Crows-cawcah donkeys-heehaw Tigers-roar Jackals-howl Birds-chirp Cattles-moo Crickets-creak Cukoos-coo Dear-bell Foxes-yelp Gesse-gobble
1 5 1