Answers

The Brainliest Answer!
  • Brainly User
2014-12-14T19:22:34+05:30
Zahiruddin Muhammad Babur Mirza, (Babur) Humayun Akbar Jehangir Shah Jehan Mohyi ad-Din Abu´l Mozaffar Mohammad Awrangzib Bahadur Alamgir Padshah-e Ghazi (Aurangzeb) Qotb ad-Din Abu´l Fayaz Mohammad A`zam Shah Padshah-e Ghazi (continued as leader of rebellion until 18 Jun 1707) Qotb ad-Din Abu´n Nasr Sayyed Mohammad Shah `Alam Bahadur Shah Padshah-e Ghazi Mohammad Kam Bakhsh-e Dinpanah ebn Awrangzib `Alamgir Padshah (in rebellion) Mohammad `Azim ash-Shan ebn Bahadur Shah Padshah Mohammad Rafi` ash-Shan ebn Bahadur Shah Padshah (in rebellion) Jahan Shah ebn Bahadur Shah Padshah "Khojestan Akhtar"  (in rebellion) Mo`ezz ad-Din Abu´l Fath Mohammad Jahandar Shah Padshah Mo`in ad-Din (or Jalal ad-Din) Abu´l Mozaffar Mohammad farrokhsiyar Padshah Shams ad-Din Abu´l Barakat Soltan Mohammad Rafi` ad-Darjat Padshah-e Ghazi Mohammad Shah Nikusiyar (in rebellion) Mohammad Shah Jahan Sani Padshah Naser ad-Din Abu´l Fath (from 1722 Abu´l-Mozaffar) Mohammad Shah Padshah-e Ghazi "Rawshan Akhtar" Zahir ad-Din Abu´l Fath Mohammad Ebrahim Shah Padshah (in rebellion) Mojahed ad-Din Abu´n Nasr Ahmad Shah Bahadur Padshah-e Ghazi `Aziz ad-Din Abu´l-`Adl Mohammad Alamgir Padshah-e Ghazi Mohyi-e Millat (or Mohyi ad-Din) Shah Jahan Sani ebn Mohyi-e Sannat Mohammad Jalal ad-Din Abu´l Mozaffar Mohammad Shah `Alam Padshah "Ham-e Din" Mohammad Bidarbakht ebn Ahmad Shah Jalal ad-Din Abu´l Mozaffar Mohammad Shah `Alam Padshah "Ham-e Din" Mo`in ad-Din Abu´n Nasr Mohammad Akbar Padshah Saheb Qiran-e Sani Seraj ad-Din Abu´l Mozaffar Mohammad Bahadur Shah Padshah
2 5 2
2014-12-14T19:23:40+05:30
BABUR
HUMAYUN
AKBAR
JAHANGIR
SHAH JAHAN
AURANGAZEB
0