Answers

2015-02-02T10:27:31+05:30
Jupiter  mass = 2 * 10^27 kg
           radius = 70000000 m
           distance from the sun = 780000000000 m
           
mars  mass= 6* 10^23 kg
         radius = 4300 km
         distance  from the sun = 2.3 * 10^11 m

1 5 1
The Brainliest Answer!
2015-02-02T10:27:43+05:30
 MARS :-
 radius = 4.3 * 10^6  m 
 mass = 6 * 10^23 Kg
 distance from the sun = 2.3 *10^11 m

JUPITER :-
  mass = 2 * 10^27 kg
  radius = 7 * 10^7 m
  distance from the sun = 7.8 * 10^11 m

2 5 2